Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

cruiser farkı nedir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı baran.ankara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendimi kontrol ederim diye dusunuyorum gaza gelmem oyle :D gv250 en iyi tercih ozaman cunku 4-5 sene degıstırme sansım yok bu yuzden 0 almak mantıklı geldi sizce?
    Ayrıca gt250r ların lastikleri shinko adında dandik bi lastikmis peki gv250lerin lastiklerdemi shinko? Bide sisi bar nedir? :D
    Eğer 4-5 sene değiştirmeyeceksen sıfır almak mantıklı ama rodajını ilk defa motor kullanan biri olarak sağlıklı yapman pek mümkün değil gibi gibi... Bence km si az bi ikinci el daha makul olabilir ama tabi yine de son karar senin. Lastik konusuna gelince bi bilgim yok biraz araştırma yapman gerekli. Ama dediğim gibi bi arkadaş o motorla balkanları gezdi, lastikten hiç şikayet etmedi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bu konuda bazı gözlemlerim var. Bir özet geçeyim:

    Cross: Bu zaten bir spor aracı. Başlı başına ayrı bir tutku.
    Commuter: Şehir içinde ulaşım problemini çözmek isteyen aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Race: Tutkusu hız yapmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Touring: Tutkusu gezmek - dolaşmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Enduro: Tutkusu çayır, çimen, dağ, bayır, orman, doğada gezmek - dolaşmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Cruiser: Tutkusu motosiklet olanlar bu motorları kullanıyor.

    Bazı arkadaşlar kızacak şimdi, biliyorum ama durum budur
    Hiç de kızılacak bir şey yok ki hajım,
    Amacın sadece binmekse, sadece gitmekse sadece yol yapmak ise...
    tamam o zaman en keyiflisi cruiser... kimse buna karşı çıkmamalı bence..

    100 - 130 km sürat aralığında, hafif virajlı bir bölünmüş yolda
    daha çok keyif verecek bir alet yoktur... ama işte kısa süre..
    sırt ve kol ağrısı başlar sonra... daha az yorulmak isteyenler enduro veya touring alır..
    bomboş yol 150 bana çok yavaş benim o kesi çizgileri tam görmem lazım diyen adam SS alır,
    asfaltta bunalmış bir vaziyette giderken, "Ahanda bu patika nereye gidiyor" diyerek dalan ve sonra böbrekleri sallanırken gülümseyen adam cross alır...

    o yüzden dediğinde haklısın.
    Motoru sadece dümdüz yol yapmak ve gürültüyü duymak için, alan adam cruiser alır
    yani tutkusu sadece motosiklet olan adam cruiser alır...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  3. #23
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Pata pata pata diye gürültülü ses çıkaran ama asıl karizmasıda bu olan motor çeşidi.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  4. #24
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı BBelt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bu konuda bazı gözlemlerim var. Bir özet geçeyim:

    Cross: Bu zaten bir spor aracı. Başlı başına ayrı bir tutku.
    Commuter: Şehir içinde ulaşım problemini çözmek isteyen aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Race: Tutkusu hız yapmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Touring: Tutkusu gezmek - dolaşmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Enduro: Tutkusu çayır, çimen, dağ, bayır, orman, doğada gezmek - dolaşmak olup aynı zamanda motosiklet sevenler bu motorları kullanıyor.
    Cruiser: Tutkusu motosiklet olanlar bu motorları kullanıyor.

    Bazı arkadaşlar kızacak şimdi, biliyorum ama durum budur
    Bunu okuyunca birden aklıma şöyle bir soru takıldı. Acaba endurocu arkadaşlar anadolu rock mı dinliyorlar yada dinlemiyorlarsa içlerinde gizli bir anadolu rock sevdası mı var ?
    Motosikletli Kaplumbağa...

  5. #25
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu okuyunca birden aklıma şöyle bir soru takıldı. Acaba endurocu arkadaşlar anadolu rock mı dinliyorlar yada dinlemiyorlarsa içlerinde gizli bir anadolu rock sevdası mı var ?
    Harbi endurocu Neşet Ertaş dinler
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  6. #26
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı baran.ankara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendimi kontrol ederim diye dusunuyorum gaza gelmem oyle :D gv250 en iyi tercih ozaman cunku 4-5 sene degıstırme sansım yok bu yuzden 0 almak mantıklı geldi sizce?
    Ayrıca gt250r ların lastikleri shinko adında dandik bi lastikmis peki gv250lerin lastiklerdemi shinko? Bide sisi bar nedir? :D

    Sıfırını bulmak zor en son istanbula 30 adet geldi diye biliyroum oda thaminimce kalmamıştır ankarayı bilmiyorum. aksesuarlı ikinci el daha mantıklı geliyor. lastikler shinko acıkcası bana guven vermiyor özellikle ıslak zeminde sıkıntılı cabuk kayabiliyor onun için değiştirmek gerektiğini düşünüyorum. Sisi bar veya cc bar da arkada artcının yolcunun sırt dayadığı yere deniyor.
    S&T kanuni Gv 250

  7. #27
    POSEİDON71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA ROYALSTAR 1300 CC
    Cruiser anlatılamaz ve yaşadıkça bir aşka dönüşen sevgi gibidir.bende ilk gördüğüm andan buyana Hyosung GV250 bu makneye yanıp tutuşuyorum ama ben geçiş için ikinci l bir keeway supershadow 250 cc aldım ve kendime güvenimi kazandım trafiği anladım tecrübe yapmaya çalıştım.ve iyide yapmışım şimdi bu motorumu satışa çıkardım ve aşkıma kavuşmak için çalışıyorum..sizede tavsiye ederim başta yapı olarak biraz ufak bir makineyle başlayın bence
    BURSA / GEMLİK 16 CUP 68
    +905324776099
    ARABA BEDENİ MOTOR RUHU TAŞIR...

  8. #28
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    ehliyetin varmı peki????
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  9. #29

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı cancalskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfırını bulmak zor en son istanbula 30 adet geldi diye biliyroum oda thaminimce kalmamıştır ankarayı bilmiyorum. aksesuarlı ikinci el daha mantıklı geliyor. lastikler shinko acıkcası bana guven vermiyor özellikle ıslak zeminde sıkıntılı cabuk kayabiliyor onun için değiştirmek gerektiğini düşünüyorum. Sisi bar veya cc bar da arkada artcının yolcunun sırt dayadığı yere deniyor.
    Ankarada bi tane 2011 gv250 var, bilginize =)

    @baran.ankara
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7491254/detay/


    Ya da istersen şöyle birşey var

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3489805/detay/

  10. #30
    baran.ankara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    ehliyeti ve koruma almadım, aldıktan sonra alcam motosikleti. Arastırıyorum suan. Ankarada 0 var suan ama bidaha 0 gelcekmi bilmiyorum.
    Hic motor tecrubesi olmadan bu gv250 ile bas edilir diyen arkadaslar var, edilmez diyenler ne marka model önerir? Zira ilk aldıgım motosıkletı degıstırmem zor bana 4-5 yıl gitmesi lazım. Ailem motosiklet dusmani devamlı degıstırmem problem olur. Hyosung gv250 cinlilerden kaliteli motoru guclu diye dusunuyorum sıkılmam bu süreçte az yakar.

  11. #31
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    179 boy 80 kilodan bahsediyorsun. Farklı bir 250 lik aldığın zaman altında küçük kalır makine ve hakimiyetin daha zor olur kendinden küçük bi makinede. Ayrıca kol bacak uzunluğunu hesaba kattığımız taktirde oturuş pozisyonunda rahatsızlık verecektir.
    Motosikletli Kaplumbağa...

  12. #32
    baran.ankara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    RamuthRa; 4.44 e seneye 0 km gv250 gelcekmi bilgin varmı? Bide su cc barın anlamını burda ögrendim, bunun hem artcı hem surucu icin olanı takılsa orj. bozuldugu icin motor deger kaybedermi?

  13. #33

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı baran.ankara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RamuthRa; 4.44 e seneye 0 km gv250 gelcekmi bilgin varmı? Bide su cc barın anlamını burda ögrendim, bunun hem artcı hem surucu icin olanı takılsa orj. bozuldugu icin motor deger kaybedermi?
    Yok canım ne alakası bar, chopper/cruiser da ne kadar aksesuar o kadar güzeldir ( pek çok zaman ) 4.44 seneye getirir ama ne zaman gelir onu bilmiyorum, bu sene 2011ler mayıs gibi gelmişti sanırım, çok geç geldi.

  14. #34
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Sissy bar.
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  15. #35
    baran.ankara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    MotorKafa; cruiserde 5 buyuk marka dısında en banada en iyisi gv250 geliyor. Ama diger modellerle kasaları buyukluk bakımından bu kadar fark edıyomu?
    RamuthRa; ozaman pek cok aksesuar takmak gerek )

  16. #36
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    kasalar boy boy. gv 250 sizin için idealdir. düşünmeden alabilirsiniz. güçlü ve sapasağlam motordur. görüntüsü dolgundur.

    acemilik çıkınca ileride daha büyüklerine geçersiniz.

    aksesuarlar çok pahalı olduğundan 2. elde aksesuarlıları tercih edilir. mesela honda shadow sissybar 500 lira civarında.

    ben mesela yan çanta demiri ve sissybarı olmayan 2. el cruiser almam.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  17. #37
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    BBelt te dragstar650 var ve bana şöyle söylerdi hep. "Önce şu yoldan ben geçeyim 2 dakika sonra sen geç iki motoruda görenler, ikiside aynı büyüklükte derler. Ancak yanyana geçtiğimizde anlaşılır benim motorun daha büyük olduğu"
    Motosikletli Kaplumbağa...

  18. #38
    baran.ankara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yok
    tamam ozaman ilk motosikletim belli oldu hepinize çok tesekkur ederim

  19. #39

    Üyelik
    28 Ağustos 2011
    cruiser chopper bir tarz meselesidir yani motorsürmenin ötesinde kişiliğinin bir yansımasıdır...gelgelelim gv 250 bence zorlansanda o fiyatlara alabileceğin en güzel motorlardandır görünümü gayet kaslıdır.
    siz bildiğiniz yoldan...BEN KENDİ ÇİZDİĞİM YOLDAN GİDERİM.

  20. #40

    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul/Yenibosna
    Motosikleti
    Suzuki Marauder 800
    Hocam bir çok arkadaşın dediğine katılıyorum bende. Eğer yeni başlayan biriysen daha küçük hacimli bi motorla başlaman senin için iyi olur. En azından kaza yaparsan ( Allah göstermesin) masrafın az olur hemde acemiliğini atmış olursun.

    Chopper crouser konusuna gelince bende regal raptor var kırmızı. Bunlara olan sevda bence görüntüden geliyor. En azından benimki. Bi asaleti var bana göre. Yan çantaları gidonun büyük olması sissbarının uzun olması çok güzel bi görüntü veriyor benim için. Hız konusuna gelince crouserler zaten hız motoru değil bence


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)