Yeni başlıyacağım Mondial drift ve ybr arasında kaldım yardımcı olurmusunuz

Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
1
Öncelikle hepininize iyi günler ben yeni başlıyacağım. Mondial drift ve ybr arasında kaldım hızı seven biriyim zaten ikisindende fazla bişi beklemiyorum boyum uzun olduğu içinde karar veremiyorum boyum 1.84 kilom 70 drift çok hoşuma gidiyor ama sanki biraz alçak gibi yardımcı olurmusunuz ehliyetimide bu yaz alıcam
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Daş yağacak birazdan daş!

Yaza kadar çok şey değişir, yaza kadar bi 1000-1500-2000 ne kadar daha koyabiliyorsan koy, bajajlar gelecek, herolar gelecek, ohooo :queen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
86
tabıkıde ybryle kıyaslanamaz drıft uzun yıllar bınersın kafanı agrıtmaz drıft cok kalıtesız bı aralar bu celıskı benmde basımdaydı bı zamanlar altımda cok kucuk kalmıstı cocuk oyuncagı gıbı bı sey kesınlıke ybr dıyorum tabı verdıgın para cope gıtsın ıstemıyorsan
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
388
Daha önce motorsiklet deneyiminiz yoksa ben drift diyorum. parça ve servis bakımından uygun. zaten hız seviyormuşsunuz ybr alsanız bile kısa bir süre sonra sizi tatmin etmeyecek. Hacim büyüteceksiniz. Aradaki farkla ekipman alırsınız.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
4 sene ybr sürdüm, bir yakınımda da drift var. inceleme fırsatı buldum, bir ybr asla olamaz. sadece kaliteli bir çinli. umarım aklında bişeyler oluşmuştur. yakıtı bile fazla ybr den. ayrıca o hissiz keşkül gibi amortisörler ve sürekli patlayan stop lambası ve kandil niyetine takılmış farı, murat 124 göstergeleri de cabası.
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Kardeşim ben Ybr kullanmış bir kişi olarak söyluyorum ki kullandıgım 2006 model yanı bir ybr yi, mondialle driftle demıyorum mondial markasıyla kıyaslama motosiklete başlyorsun bence kaliteye bin ve öyle devam et derim terci senın tabıkı
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
kusura bakmayında alayınız drift modelini bilmeden konuşmussunuz, tamam ybr tabiki kalitesi sağlam uzun ömürlü ama bir ybr parasına iki tane mondial alıyorsun, mondial dediğim drift 125 alıyorsun, drift çok sağlamdır, sorunsuzdur, hızıda iyidir tatmin edicidir... zorlama ile 130 ları görür, ybr belki o kadar bile yapmaz ama sağlamdır, driftten daha kalitelidir, fiyatıda driftin iki katıdır, tercih senin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst