Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
35
Zzırıltı eksozun içinden geliyor arkadaşlar ...
Bazı makinalarda eksoz içinde ki susuturucunun (ilk susturucu) leğiminin kırılması sonucunda susturucu motor deirine bağlı olarak ses yapmaya başlıyor. dikkatli dinlerseniz sesin önden değil eksoz dan geldiğini anlayacaksınız .Y da bir arkadaşınız siz gaz verirken ayağıyla eksoz u dürterse sesin dağıuldığını farkedersiniz ...
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
arkadaslar o zırıltının km saati ve telinden gelmesi mümkün değil çünkü ses devir çok yüksekteyken gelmekte dolayısıyla yüksek hızlarda km teli çok daha fazla dönmesine ragmen düşük devirde ses yapmıyor.
eger egzoz içindeki eski kaynaklardan geliyo ise benim motorum daha 1000 km de bende o zırıltı olmaması lazım.
ben hala o sesin sıcak su hortumları üzerine sarılı olan yay şeklindeki tellerden geldiğini düşünüyorum ama bi icraat yapmaya gerek duymuyorum.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
BABAADAM' Alıntı:
selam arkadaşlar......DUYURULUR:
okuyunca sizinlede paylaşayım istedim
herşey gönlünüzce olsun...........

Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti.

Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğünün 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açmıştı
Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti.


İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti.


Mahkeme, motosikletlerin otomobiller ile aks aralığı 3.20 metreden küçük kamyon, kamyonet ve minibüs sınıfına dahil edilmesine ilişkin işlemde hukuka uyarlık bulunmadığını vurguladı.

Bu ne anlama gelıyor.. su an 2100 verıyoruz KGS ıle .. bundan sonra ne verıcez??
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
gyazıcı; özel mesajlar konusundaki uyarınıza katılıyorum. ancak, bazı durumlar diğer topik üyelerini de ilgilendiriyor. bu nedenle isme yazılı olan ifadelerin bazılarına ait cevaplar, özel mesaj ile verilmiş olsa.. bilgi paylaşımı olamayabilir.

babaadam; köprü geçişleri ile ilgili açıklayıcı bilgileriniz için ben de teşekkür ederim. ancak, sonuç olarak ne olduğunu ordan anlayamadım. yani şimdi sonuç olarak motosikletler kaç TL ödeyecek belli mi.. belli değil mi? yoksa.. ikinci bir emre kadar.. eski uygulama devam mı edecek?


bozkurt; ilginiz için teşekkürler. mahçup oldum. eşiniz ile yaptığınız uzun yol ile ilgili önceki sorumu aynen alıyorum. sırası ile cevaplarsanız memnun olurum:

1. uzun yolda giderken.. bazen 140 gördüğünüzü yazıyorsunuz. 140 olmasa da mesela 120 civarı ile siz ilerlerken.. yanınızdan hiç süratli bir TIR yada otobüs geçti mi? geçti ise böyle bir araç geçişi sonrası arkadan meydana gelen türbülans ile ilgili regal ne gibi bir tepki veriyor..

2. bu yolculukta siz de bel ağrısı, bacak ağrısı, kol ağrısı vb. filan oldu mu?

3. bu yolculukta eşinizde bel ağrısı, bacak ağrısı, kol ağrısı vb. filan oldu mu? yada kayda değer neler söyleyebilirsiniz?

4. bu yolculukta yağmura yakalandınız mı? yakalandınız ise dikkate değer belirtmeniz gereken bir durum oldu mu?

5. bu yolculukta gece sürüşü yaptınız mı? yaptınız ise dikkate değer belirtmeniz gereken bir durum oldu mu?

6. motorun önüne taktığınız cam.. gerçekten işe yarıyor mu? bildiğim kadarı ile rüzgarın.. kucak ve göğüs bölgesine gelmesini engelliyor. zaten mont giyiyorsunuz ve böyle bir rüzgardan üşümezsiniz. uzun yol için, ciddi anlamda böyle bir cama sizce gerek var mıdır?

7. sizin motorunuz şu an kaç km de?

8. yine vibrasyon konusunu soracağım.. motoru sürenden daha çok.. artçıyı etkileyeceğini düşünüyorum. uzun yolda böyle bir durum oldu mu? yada bu konuda sizce kayda değer bir durum var mı?

ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar ...
kusura bakmayın bilgiyi sizlede paylaşayım dedim ama kaynak vermeyi atlamışım.sonuç noktasında nasıl bir uygulama yapılacak benimde bir bilgim yok :silent: ama çok iyi bildiğim şey burası Türkiye her konuda olduğu gibi bu konuda da işlerine nasıl geliyorsa onu yapacaklardır.:pr:
ben maynetin haberlerinde okudum konuyu orada yazıyor.hep beraber takibini yapalım bakalım,ne zaman uygulamaya koyacaklar bu kararı inşallah hemen uygulanır,her gün kullanan bir çok arkadaşımız var.....
neyse lafı uzatmayayım:cherry: .....herşey gönlünüzce olsun arkadaşlar...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
slm arkadaşlar

promethe76 allah hayırlı etsin arkadaşım bende yopaşdan aldım.çok iyi bir şahsiyet.akşam yopaşın önünden geçtim bir kalabalık vardı sanırım sendin.toplantılarda görüşmek dileğimle.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Tüm Raptor'culara selam;
Öncelikle bu topicte bilgilerini paylaşan tüm RR kullanan dostlara teşekkürler.
Düne kadar sessiz bir takipçinizken ,dün kankime aldığımız RR ile aranıza katıldık.
Elbette sizlerin yazdığı olumlu yazıların ve Ank.M.T.'de RR kullanan dostların referansları seçimimmizde etkili oldu.
Dün akşam 7 gibi aldık.Trafikte yaptığım 1 saatlik sürüşteki ilk izlenimlerim gayet olumluydu.
Öncelikle sesi ve görüntüsü çok güzel.Vites geçişleri beklediğimden sorunsuz,vibrasyon oldukça az,sinyali sesli uyarması çok faydalı,acil stop düğmesi var,ayaklık açıkken çalışmıyor,ön sele rahat,sissy barı,koruma demiri var,çok şık ve parasının hakkını fazlasıyla verecek izlenimi yaratıyor.
Gelelim birkaç eksi yönüne,sürekli motor sesi dışında başka ses ve tıkırtılar var,
frenleri biraz zayıf kalıyor,arka sele dar ve uzun yolda yetersiz kalacak hissi veriyor.
Bu tarz motosikletlere alışık olmadığımdan biraz yabancılık çektim ama çok sevdim.
Bu heyecanı sizlerle paylaşmak istedim,umarım benzer şeyleri tekrarlayıp topiğinizi şişirmemişimdir.Kazasız günler:)
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
yağ değişimi

arkadaşlar benim rartorda 2700 km de,gecen aykon da 2500 bakıma goturdum bişey dikkatimi çekti usta 15-40 lık yağ kullanıyor soracaktım o ara unuttum,motorun kendi üstün de 10-40 lık yazıyor 15-40 ın bi zararı veya artısı olur mu?:silent:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
sözkonusu zırıltı benim motorda yok. bu akşam aydın da olurum aytu müsait olursam görüşelim...nasıl bir zırıltı merak ettim
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
açıkyol' Alıntı:
Tüm Raptor'culara selam;
Öncelikle bu topicte bilgilerini paylaşan tüm RR kullanan dostlara teşekkürler.
Düne kadar sessiz bir takipçinizken ,dün kankime aldığımız RR ile aranıza katıldık.
Elbette sizlerin yazdığı olumlu yazıların ve Ank.M.T.'de RR kullanan dostların referansları seçimimmizde etkili oldu.
Dün akşam 7 gibi aldık.Trafikte yaptığım 1 saatlik sürüşteki ilk izlenimlerim gayet olumluydu.
Öncelikle sesi ve görüntüsü çok güzel.Vites geçişleri beklediğimden sorunsuz,vibrasyon oldukça az,sinyali sesli uyarması çok faydalı,acil stop düğmesi var,ayaklık açıkken çalışmıyor,ön sele rahat,sissy barı,koruma demiri var,çok şık ve parasının hakkını fazlasıyla verecek izlenimi yaratıyor.
Gelelim birkaç eksi yönüne,sürekli motor sesi dışında başka ses ve tıkırtılar var,
frenleri biraz zayıf kalıyor,arka sele dar ve uzun yolda yetersiz kalacak hissi veriyor.
Bu tarz motosikletlere alışık olmadığımdan biraz yabancılık çektim ama çok sevdim.
Bu heyecanı sizlerle paylaşmak istedim,umarım benzer şeyleri tekrarlayıp topiğinizi şişirmemişimdir.Kazasız günler:)

arkadaşın siteye üye mi? üye değilse siteye, üye ise buraya bekleriz. :rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Topuz' Alıntı:
gyazıcı; özel mesajlar konusundaki uyarınıza katılıyorum. ancak, bazı durumlar diğer topik üyelerini de ilgilendiriyor. bu nedenle isme yazılı olan ifadelerin bazılarına ait cevaplar, özel mesaj ile verilmiş olsa.. bilgi paylaşımı olamayabilir.

babaadam; köprü geçişleri ile ilgili açıklayıcı bilgileriniz için ben de teşekkür ederim. ancak, sonuç olarak ne olduğunu ordan anlayamadım. yani şimdi sonuç olarak motosikletler kaç TL ödeyecek belli mi.. belli değil mi? yoksa.. ikinci bir emre kadar.. eski uygulama devam mı edecek?


bozkurt; ilginiz için teşekkürler. mahçup oldum. eşiniz ile yaptığınız uzun yol ile ilgili önceki sorumu aynen alıyorum. sırası ile cevaplarsanız memnun olurum:

1. uzun yolda giderken.. bazen 140 gördüğünüzü yazıyorsunuz. 140 olmasa da mesela 120 civarı ile siz ilerlerken.. yanınızdan hiç süratli bir TIR yada otobüs geçti mi? geçti ise böyle bir araç geçişi sonrası arkadan meydana gelen türbülans ile ilgili regal ne gibi bir tepki veriyor..

2. bu yolculukta siz de bel ağrısı, bacak ağrısı, kol ağrısı vb. filan oldu mu?

3. bu yolculukta eşinizde bel ağrısı, bacak ağrısı, kol ağrısı vb. filan oldu mu? yada kayda değer neler söyleyebilirsiniz?

4. bu yolculukta yağmura yakalandınız mı? yakalandınız ise dikkate değer belirtmeniz gereken bir durum oldu mu?

5. bu yolculukta gece sürüşü yaptınız mı? yaptınız ise dikkate değer belirtmeniz gereken bir durum oldu mu?

6. motorun önüne taktığınız cam.. gerçekten işe yarıyor mu? bildiğim kadarı ile rüzgarın.. kucak ve göğüs bölgesine gelmesini engelliyor. zaten mont giyiyorsunuz ve böyle bir rüzgardan üşümezsiniz. uzun yol için, ciddi anlamda böyle bir cama sizce gerek var mıdır?

7. sizin motorunuz şu an kaç km de?

8. yine vibrasyon konusunu soracağım.. motoru sürenden daha çok.. artçıyı etkileyeceğini düşünüyorum. uzun yolda böyle bir durum oldu mu? yada bu konuda sizce kayda değer bir durum var mı?

ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Tekrar merhaba.
1,Sormuş olduğun sürati sadece otobanda yaptım,tesadüfen o süratte beni kimse geçmedi.Ama sollama yapıldığında rüzgardan pek etkilenmedim.Aşırı yan rüzgarlarda bile vücudumla vermiş olduğum önleme ile bunu engelledim.SORUN YOK.
2,Evet oldu.100 Km'den sonra belim ağrımaya başladı.Önlem olarak eşim de yoruldu düşüncesiyle genelde her 100 Km.de mola verdik.O yetti.SORUN YOK
3,Eşim ve benim ilk uzun yolumuz olduğu için özellikle eşim süratli gittiğimizde amarsitörün vurmasıyla oluşan sarsıntıdan rahatsız oldu.Biraz yavaş gittik.70-80 falan.SORUN YOK
4,Çok az yakalandık.Artçım yani eşim oluşan anafordan ençok o etkilendi.SORUN YOK
5,Gece sürüşü yapmadım.
6,Evet camın büyük faydası var.Rüzgarı kırıyor,böcek ve sinekten koruyor,yakışıyor.
7,2300 Km de
8,Beni ne kadar etkilediyse onuda o kadar etkiledi.Ama uzun yola çıkmadan önce arka koltuğu değiştirdim.SAKIN SAKIN orjinal koltukla yola çıkmayın.Rezil olursunuz.Ayrıca amarsitör ayarınıda 5'e aldım.SORUN YOK.
Umarım sorularına bir nebze cevap vermişimdir.Şimdiden kazasız sorunsuz yolculuklar.
Sağlıcakla kalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu gezi için geçen pazarki buluşmada 1-2 temmuz gibi kastro yapalım diyorduk grave ile beraber,ama diğer mtciler daha önce davranmış sanki 15 temmuz orgaznizasyonuyla,RR ciler olarak bir karara varalım da netleştirelim mevzuyu benim 4 kişilik çadır uyku tulumu vs herşey tamam hazır kıtayım yani:)gravede de 4 kişilk var erdem abide de kesin vardır:)
bu arada Uğur abi bizim yerimize de gez güney sahillerini:)
bu arada bu kadar RR ci var hala tanışamıyoruz nedense,biz eskiler buluşuyoruz da yenilerden çıt yok,pazar günü gelen fevkalbeşer ile hunluata arkadaşlarımız hariç
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
YANAR 17 yararlı bir okadar faydalı bilgilerin için teşekkür ederim.Birader o meşhur zırıltıyı maalesef çok aradım ve bulamadım.Ama servise şöyle bir tavsiyede bulunacağım.Motorun aksesuarlarını takmadan çalıştırmalarını isteyeceğim.Ondan sonra teker teker takmalarını isteyeceğim, deneyerek görmeleri için.Ben herhalde o zırıtıyı sevmeye başladım,alıştım artık.Ben motorumu seviyorum çünki.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kal.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
kaldera' Alıntı:
sözkonusu zırıltı benim motorda yok. bu akşam aydın da olurum aytu müsait olursam görüşelim...nasıl bir zırıltı merak ettim


abim ne demek başım gözüm üstüne beklerim her zaman
hem yüzyüze tanışmış oluruz uğur abicim:rendeer: yalnız zırıltıyı iyice dinledim motor bloğunun içinden geliyor sanki:silent:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Marmok yolculuğu

Kısmetse yarın sabah 4 motor yüklü olarak(tam techizat) Bodrum'dan Marmok fesivaline gitmek üzere yola çıkıyoruz.Katılmak isteyenleri bekleriz.artık festival sonrası sizlere bol bol resimler izlettiririm...Marmaristen birsey isteyen varsa parmak kaldırsın.Herkese sevgiler sunuyorum:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
cynt' Alıntı:
Zzırıltı eksozun içinden geliyor arkadaşlar ...
Bazı makinalarda eksoz içinde ki susuturucunun (ilk susturucu) leğiminin kırılması sonucunda susturucu motor deirine bağlı olarak ses yapmaya başlıyor. dikkatli dinlerseniz sesin önden değil eksoz dan geldiğini anlayacaksınız .Y da bir arkadaşınız siz gaz verirken ayağıyla eksoz u dürterse sesin dağıuldığını farkedersiniz ...
baba alakası yok benı motorum yenı daha 200 km alakası yok anlıyacagın

promethe76' Alıntı:
ilk izlenimler...

bu akşam saat 7 sularında bağlarbaşı Yopaş a gidip regal&raptor umu teslim aldım.
yakın ilgilerinden dolayı Yopaş Mehmet Kırmızıyeşil beye çok teşekkürlerimi sunuyorum.

hayatımın en keyifli sürüşlerinden birini yaptım. süper birşey... bu arada vibrasyon var diyenlerin çoğu sanırım Keeway SL 150 kullanmamışlardır.

iyiki almışım dedirten bir motor bu

Küçük bir sorun ama mühim değil kornam evin önüne geldiğimde çalışmamaya başladı. pratik bir çözümü varsa bilmek isterim. Yoksa zaten yarın uğrayacağım Yopaş'a bir iki evrak işi için o ara hallettiririm...

Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.


baba bende ordan aldım kac gıbı bugun orda olucan yazda belki banada uyarsa gelırım bu arad bana ozelden cep telını atarsan kaydederım senı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hunluata' Alıntı:
Aslında bu zırıltıyı bulup kesene altın raptor heykelciği falan vermek lazım
Bende de vardı bu zırıltı. Kesin çözümü buldum ama denemek isteyeceğinizi sanmıyorum. Size bahsettiğim kaza vardı ya... hani 5 takla attığım kaza. İşte o kazadan sonra zırıltı falan kalmadı. Sanırım sağlam bi uyarı alınca tırstı, sesi soluğu kesti herhalde :)

Motorum hala sorunsuz denebilir. Denebilir dememim sebebi küçük bir sorun var ne olduğu da belli. Bizim ön freni sıktığımızda hidroliğe basınç uygulayan bir birim var ya... işte o biraz sızdırıyor. Nasıl anlatılır bilmiyorum. Benim gibi teknik bir cahil ancak böyle ifade edebildi. Şimdi bu sorunu nasıl çözeceğimi tahminen söyleyeyim. Motoru bakıma götürdüğümde sorundan bahsedicem ve muhtemelen usta bana "ya azcık bişey sızdırıyo, ondan bişi çıkmaz. Bak zaten azıcık eksilmiş. Sen şimdi git, bir dahaki bakıma geldiğinde tamamlarız orayı" türünde birşeyler diyecek. Ben de "E yeter ama. Bi halttan anlamıyoz diye her şeye kafa sallayacak değiliz ya" diyip üst basamak biriyle görüşücem. Servis memnuniyetiyle ilgili telefon etmeleri konuyu ciddi şekilde irdelediklerini bir göstergesi. Herhangi bir sorunumdan bahsetitğinde "he he tamam" demeyeceklerini düşünüyorum.

Kaldera abi; gel eselim yine yaa.. RR toplantısı yapmıyoruz ne zamandır. (RR dediğime bakma sen, aramızda keeway'ci, honda'cı, scooter'cı çok güzel abi ve arkadaşlarımız var. Sağlamız.. İyiyiz)


gyazici' Alıntı:
şu gezi için geçen pazarki buluşmada 1-2 temmuz gibi kastro yapalım diyorduk grave ile beraber,ama diğer mtciler daha önce davranmış sanki 15 temmuz orgaznizasyonuyla,RR ciler olarak bir karara varalım da netleştirelim mevzuyu benim 4 kişilik çadır uyku tulumu vs herşey tamam hazır kıtayım yani
Benim işler karmakarışık bu aralar ya. Ama diyosan ki Nihat'ın o kadar kredisi var o zaman çadırında bir kişilik yer ayır bana, ben bütün koşulları zorlayıp gelmeye çalışıcam. MT toplantıları süper oluyor ama bizim grup bambaşka bir zevk veriyor.
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
28
sevgili orhanay kardeşim
"arkadaşlar benim rartorda 2700 km de,gecen aykon da 2500 bakıma goturdum bişey dikkatimi çekti usta 15-40 lık yağ kullanıyor soracaktım o ara unuttum,motorun kendi üstün de 10-40 lık yazıyor 15-40 ın bi zararı veya artısı olur mu?" demişsin;
genelde servisler ucuz olsun diye 15-40 teneke yağ kullanırlar. bunun 250 cc lik motorlara pek zararı olacağını sanmıyorum. ama tabiki 10-40 kullanmakta fayda var. ben serviste 10-40 gulf yada valvoline yağ kullandırıyorum

bu ön taraftaki zırıltının fren vb. kablolardan geldiğini düşünüyorum. ama tabiki araştırmalarım devam edecek. mutlaka bulacağım. debriyaj kolundan gelen sesi şimdilik çözdüm gibi. bir süre deniycem eğer çözüm kalıcı olursa sizlerle paylaşırım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst