herkese iyi akşamlar.. bugün motorumu çalıştırdığımda biyerlerden benzin damlattığını gördüm ve hemen topcasei seleyi söküp araştırdım. benzin filtresinin ordan kaçak olduğunu gördüm. acaba filtrenin kelepçelerle bağlantı yerinden mi yapıyordur yoksa filtreden direk sızıntı yaşayan oldu aranızda...