Arama sonuçlarınız

  1. harun27

    Trafik denetiminde motosiklet ayna yeri tartışması çıktı

    EGM bu tarz şeylerle ilgileneceğine dolmuşların taksilerin dolmuşların yanmayan stop lambalarına, biri anyaya biri konyaya bakan ayarsız farları ile ilgilense vatana millete bence daha faydalı işler cıkarmıs olur. Aynasız motosikletlere elbette tepki göstersinler ama aynanın yeri ve şekline...
  2. harun27

    Topcase önerisi 🚨

    Gıvı B360NT Siyah Çanta 36LT kullanıyorum pcx 125 de. Tavsiye ederim
  3. harun27

    Motosikletli turistin İstanbul turu kâbusa döndü!

    Söze "yanlış anlama" diye başlamış, kibar insan aslında :p
  4. harun27

    Polise Selam Verdi, Telefona Ceza Yedi!

    Kanunları uyguladığı için polisimizi tebrik ediyorum.
  5. harun27

    KTM Duke 5000km de Subap Çaktı Garanti Red Verdi

    Kutlarım sizleri haklı mücadelenizde
  6. harun27

    TRIDENT 800 ???

    hacmine göre torku çok düşük kalmış
  7. harun27

    Honda 500x ikinci el piyasası

    sıfırını nakitte neredeyse her bayi 410 a veriyor. 2. ele yönelmenin manası yok. Keyifli motor.
  8. harun27

    Sym jet x vs Kymco dink R150 tavsiye

    Jet x tercih ederdim bu ikisi arasından
  9. harun27

    Sizce 2022 Yeşil Xmax mi 2023 Mavi Forza mı ?

    X-Max alırdım tabii ki. Hala kafa sallama problemi çözülememiş bir motorsiklete para vermek bence mantıksız.
  10. harun27

    Royal enfield takas kampanyası

    NE markayı ne de motosiklet modellerini sevemedim bir türlü
  11. harun27

    Motorumu yeniledim . 250ccden 250cc ye yükseltmek.

    Hayırlı olsun yeni motorunuz. Kullandıgınız her an keyifle dolu olsun
  12. harun27

    140bin TL ye Honda dio mu ? Honda Cb125 mi ?

    commuter'in hükmü kalmadı. devir rahatlık devri o yüzden dio. 9600 km deneyimim var 2022 model dioda merak ettiklerin varsa bilgi paylasımı yapabilirim.
  13. harun27

    PCX 12.000 km bakımı (biraz gülelim - ironi içerir)

    Az önce Servise bıraktım. Baga kayış değişecek dedi hemde 12 binde bende garantide olsun diye mecbur evet dedim. (Neden garantiden değişmiyoruz dediğimde gaza bastıgınızda kayış ensiyor o yüzden Garantiye girmiyor dendi. Ne alaka dedim bi sorun varsa gelin burda kayısı gösterelim dediler. işim...
  14. harun27

    Motor alacağım fakat motorum satılmıyor.

    Piyasa oturana kadar boyle gidecek malesef. Sanırım bayilerde avrupa modelini uygulamaya çalısıyor ki sanırım haklılar. Alacak insanlar sıfır alsın 10 sene binsin ve oyle satsınlar. Malesef camiada sezonluk binmek için motor alıyoruz
  15. harun27

    TVS TVS Jupiter Alacaklara Bilgilendirme

    aynı durum honda servisinde de var. pcx e de 12 bin bakımında amortisor yağı değişecek dediler. Hatta honda servisi cok daha basarılı. Motor inmeden yapımı imkansız olan subap ayarını pcx in üstnde yapıyolar(yerseniz)...
  16. harun27

    TVS TVS Jupiter Alacaklara Bilgilendirme

    bu ara bi süspansiyon yağı değişim fantazisi başladı servislerin. Uzak durmak gerekli
  17. harun27

    PCX 12.000 km bakımı (biraz gülelim - ironi içerir)

    Estagfrllah :) Oyle bayilerden uzak durmak gerek ya 1757003665 Hocam ilk paragraftakiler konusunda sizlere katılıyorum. Mutluhana senede br hornetimi götürüyorum ustası gerçekten iyi, ama telefon altyapısı sistemi gercekten berbat. Otomobil ile motosiklete aynı telefondan bağlanıldıgı için...
  18. harun27

    PCX 12.000 km bakımı (biraz gülelim - ironi içerir)

    hocam honda servisi ihtiyacım var şu an. Senin tavsiyeni x max için not ettim çok tesekkür ederim
  19. harun27

    PCX 12.000 km bakımı (biraz gülelim - ironi içerir)

    yahu yok mudur yamaha ersoy ayarında bir honda servisi peki istanbulda veya istanbul yakınlarında ???
  20. harun27

    PCX 12.000 km bakımı (biraz gülelim - ironi içerir)

    Araştırayım bi uygunsa eğer fiyatı alırım muhakkak. İlla ki bi işime yarayacaktır

Yeni mesajlar

Üst