Arama sonuçlarınız

  1. Sierra

    Nitro n-psi kask

    Dün aldığım (06.01.2014) kask kafama küçük geldiği için bu gün satmaya karar verdim ilk taktığımda çok sorun değil gibi gelmişti ama 60 km gittikten sonra yüzümde oluşan izler sonucu bu kararı aldım :D faturası filan duruyo güneş vizörlü pompalı xsmall.Fiyatı : 190 tl (200 tlye aldım ve yanlızca...
  2. Sierra

    Herkese merhaba

    Merhaba abilerim kardeşlerim daha öncede tanışma kısmına konu açmıştım fakat bi yıl geçti ve bi yıl içinde motorumu alamadığım için pek etkin olmadım...Kinroad ve ybr sürdükten sonra hyo gt250r ile devam ettim ve şimdi cbr250 almayı düşünüyorum yaşım 18 ankaradayım.Tekrar hepinize merhaba eğer...
  3. Sierra

    Merhaba

    Herkese selamlar siteye yeni üye oldum, bi süredir motorlarla ilgili araştırma yapıyorum son 2-3 yıldır bende bi motor isteği başladı gidiyo :D 9 ay sonra 17 yaşıma gircem ve ehliyet kursuna başlıcam öğrenciyim okula ve dershane ye bir cbr125 ile gidip gelmek istiyorum şimdiden hoşbulduk :)

Yeni mesajlar

Üst