Çok değerli arkadaşlarım,dostlarım,abilerim;
Öncelikle;
Birlik, beraberlik ruhu,dostluk,arkadaşlık,sevgi ,sahiplenme,aidiyet,hakkı savunma gibi evrensel değerleri yüreklerinde taşıyan siz dostlarıma teşekkür eder minnetlerimi sunarım.
Herhangi bir açıklama yapmadan aranızdan ayrılmak,insani...