arkadaşlar tekrar merhaba. ben daha önce bir başlık açmıştım buraya aküm bitmişti röleden ses geliyordu. sonra ustaya gösterdim akün bittiği için röleden ses gelmesi normal dedi. dedim bu aküyü bitiren bir şey var, adam şarj aletini taktı aküyü çıkarım uçlarına bağladı çalıştırdı motoru ve gaz...