Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
almayı düşündüğüm kineticin kavrama sorunu varmış yani vites kaçırıyormuş. gerçektende bindim öyle. vitesmi debriyajmı ne tamburu değişecekmiş. doğrumudur. eğer öyleyse kaça değişirler yani motor filan indirmek gerekirmş ben alsam değişebiliiyim?
Merhaba ben kinetic dx almayı düşünüyorum sizlere bir kaç sorum olacak.
1.Bu motorlar kaç cc dir?
2.Nekadar benzin yakarlar?
3.97-99 modelleri daha üst gösterişli çin markalarına tercih edeyimmi?
4.Bir tane düşündüğüm var vergisi yatmış ama sigorta ve muayenesi bir kaç sene eksik bu durumda...
S.A. bende motorize olmak istiyorum :) bir motor alacam tabi bütçem kısıtlı. çin malı almak istemiyorum. ama bayağı heyecan yaptım neyse aranızda olmak güzel sitedew yararlı bilgiler var. saygılar.