Arama sonuçlarınız

  1. kayganzemin

    kavrama

    almayı düşündüğüm kineticin kavrama sorunu varmış yani vites kaçırıyormuş. gerçektende bindim öyle. vitesmi debriyajmı ne tamburu değişecekmiş. doğrumudur. eğer öyleyse kaça değişirler yani motor filan indirmek gerekirmş ben alsam değişebiliiyim?
  2. kayganzemin

    honda kinetic dx

    Merhaba ben kinetic dx almayı düşünüyorum sizlere bir kaç sorum olacak. 1.Bu motorlar kaç cc dir? 2.Nekadar benzin yakarlar? 3.97-99 modelleri daha üst gösterişli çin markalarına tercih edeyimmi? 4.Bir tane düşündüğüm var vergisi yatmış ama sigorta ve muayenesi bir kaç sene eksik bu durumda...
  3. kayganzemin

    merhaba

    S.A. bende motorize olmak istiyorum :) bir motor alacam tabi bütçem kısıtlı. çin malı almak istemiyorum. ama bayağı heyecan yaptım neyse aranızda olmak güzel sitedew yararlı bilgiler var. saygılar.
Üst