Arama sonuçlarınız

  1. innovacı

    antalyadan istanbula hazirliklar basliyor

    Oglen 13.00 gibi marsa basacam kismet olursa yolculugumu kare kare fotograflayip sizlerle paylasacam bu arada bir cilginlik yapip honda innova ile yola cikiyorum
  2. innovacı

    honda 600 rr çalındı

    dün akşam fındıkzade'den 2006 model çift renk (kırmızı-siyah) honda 600 rr'ımız çalınmıştır görenlerin 0532 707 47 82 nolu telefona irtibata geçmesini bekliyoruz
  3. innovacı

    honda 600 rr çalındıdü

    dün akşam fındıkzade'den 2006 model çift renk (kırmızı-siyah) honda 600 rr'ımız çalınmıştır görenlerin 0532 707 47 82 nolu telefona irtibata geçmesini bekliyoruz 34 va 4475
  4. innovacı

    cuma akşamı yozgata gidiyoruz

    yarın akşam üç kafadar saat 23:00 gibi yozgata hareket edeceğiz,değerli bir motorcu abimizi ziyaret edip yakın illeride gezmek istiyoruz
  5. innovacı

    b rh+ kana ihtiyaç vardır

    sitemizin üyelerinden ayhan altıncı abimize motosiklet kazası sonucu ameliyata alınacağından dolayı kan ihtiyacı vardır lütfen konu ile ilgili olmaya çalışalım şişli etfal hastanesinde yatmakta(travmatoloji bölümünde ilgili telefon:0535 477 78 44 nihat altıncı
  6. innovacı

    yeni makinam 600rr

    arkadaşlar 1 yıldır kullandığım motorumu (fz6 fazer)geçen hafta sattım motorsuzluğa 2 gün dayanabildim honda 600r buldum ve satın aldım motosikletim 2006 model ekstralı bir motor 33 bin km de kondisyonu çok iyi durumda hırpalanmamış yarışa girmemiş. fotolarını akşam yükleyeceğim.
  7. innovacı

    fazer'ıma cam ve far temizliği yaptırdım

    dün akşam yanımdaki komşum olan oto elektrik vs işlerle uğraşan faruk ustaya otomobillere yaptığı far temizliğini fazerıma yapsak nasıl olur diye sordum olur dedi iş bittikten sonra inanmayacaksınız ama eski halinden eser kalmadı camın ve farların üzerindeki matlar gitti sıfır halini aldı bunu...
  8. innovacı

    muayeneden kusursuz geçtim,ama çıkışta motorum tekledi

    bu sabah tüv den randevu alıp denilen saatte hazır bulundum 1,5 saat kadar bekletildikten sonra muayeneye başladı görevli arkadaş farları,sinyalleri,park lambalarını ,lastiklerin diş derinliğini frenleri bana kontrol ettirip muayeneyi kusursuz onayladı buda beni fazlası ile memnun etti,orada...
  9. innovacı

    transalp'imi bugün sattım

    ikinci motor durumunda olan transalp'imi bugün yeni sahibine teslim ettim motordan hayır görmesini temenni ediyorum.
  10. innovacı

    satılık transalp xl 650

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ruhsat-sahibinden-hastasina-satilik-47881946/detay/
  11. innovacı

    Bir hafta sonuna Yuvacık, Sapanca ve Sakarya Motosiklet Festivali'ni sığdırdık

    sevgili oğuzla cuma günü iş çıkışı buluştuk çaylarımızı içtikten sonra motorlarımızı yüklemeye başladık ve sevgili olcanı beklemeye başladık gece üç gibi yattık sabah 6 gibi oğuz ve sevgili eşi ilk uyananlardı bende telefonun alarmını ayarladım buda makara konusu oldu sağlam sabah...
  12. innovacı

    yeni motosikletim fz6 fazer

    arkadaşlar bugün gittim baktım beğendim aldım geldim sabah sahibi ile konuştum öğlen tuzlada buluştuk işlemleri hallettik iş yerine dönmem akşamı buldu fotoğrafları yarın yüklerim iyi dilekleriniz için tüm aileye şimdiden teşekkürler
  13. innovacı

    rumeli hisarındaydık

    ben innovacı zafer61 zafer sevgili dostum zafere bu güzel gün için teşekkür ediyorum:rendeer:
  14. innovacı

    honda transalp

    yeni aldığım transalp im http://img26.imageshack.us/img26/6258/sdc11511k.jpg http://img607.imageshack.us/img607/9096/sdc11509.jpg http://img171.imageshack.us/img171/1026/sdc11508.jpg arkadaşlar yeni aldığım honda transalp in fotolarını paylaşıyorum
  15. innovacı

    işte yeni motorum x9 250 piaggoi

    http://img43.imageshack.us/img43/522/sdc11428c.jpg ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ---------- http://img823.imageshack.us/img823/5610/sdc114300.jpg ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------...
  16. innovacı

    kawasaki kle 500 almak istiyorum artı ve eksileri nelerdir

    arkadaşlar uzun uzun araştırıp düşündüm taşındım kle 500 de karar kıldım bir enduru olarak kle 500 ü iyi düşünmüşmüyüm fikirleriniz vede tavsiyeleriniz vede tavsiye edebileceğiniz kle 500 varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  17. innovacı

    Honda bende aranıza yeni katılıyorum

    öncelikle bu forumdaki herkesin bayramını kutluyorum honda beat ,activa arasında kararsız kaldım sonra bir arkadaşım beni inovaya teşvik etti hayırlısı ile 2.el bi innova satınaldım benim sıkıntım gösterge de soke yeri sorunlu dedi satan arkadaş tamiri olmaz dedi bilginiz varmı fiatı nekadar...
Üst