arkadaşlar herkeze öncelikle merhaba diyorum her motor alcak arkadaş gibi bende hangi motoru alcama karar veremiyorum öncelikle ikinci el bir motor alıcam yamaha ybr ve honda cg 125 düşünüyodum ama her kez az daha koy honda cbf 150 al yada apache 180 lik al diyo bende çok kararsız kaldım siz bu...