hangi motoru alcam karar veremiyorum

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar herkeze öncelikle merhaba diyorum her motor alcak arkadaş gibi bende hangi motoru alcama karar veremiyorum öncelikle ikinci el bir motor alıcam yamaha ybr ve honda cg 125 düşünüyodum ama her kez az daha koy honda cbf 150 al yada apache 180 lik al diyo bende çok kararsız kaldım siz bu işi daha iyi bilirsiniz oyüzden size sormaya karar verdim bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
yamaha ybr 125 derim + apache 180cc değil 150 cc
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
3
180 lik dediler ama bakdım kendi sayfasında var ama belki çıkmamıştır piyasaya
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
180 lik dediler ama bakdım kendi sayfasında var ama belki çıkmamıştır piyasaya

Türkiyede Şuana Kadarki Kullanılan Modeli 150 cc Yılbaşından Sonra Gelecekse Birşey Diyemem Dediğim Gibi Ybr Öneririm Ben Sana Ben Kullanıcısıyım Ve Memnunum
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
arkadaşlar herkeze öncelikle merhaba diyorum her motor alcak arkadaş gibi bende hangi motoru alcama karar veremiyorum öncelikle ikinci el bir motor alıcam yamaha ybr ve honda cg 125 düşünüyodum ama her kez az daha koy honda cbf 150 al yada apache 180 lik al diyo bende çok kararsız kaldım siz bu işi daha iyi bilirsiniz oyüzden size sormaya karar verdim bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

Kymco CK125 düşünürsen ben satıyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
şişşşşşşşşşşşş ne yapıyorsun sen ilk önce şu cg ye bin bakim inebilecen mı al daga vur al yola vur gel cg yı bana sor sen hız acısından rahat yatmadan düz yolda 110 km hıza cıkarsın en sevdıgım özellik leri ise seri ve sağlam pişman olmazsın ebn bu kadar diyorum haa sunu da unutma bak bende suan 2 ybr var bırı 2007 bırı 2008 lazım olunca bınıyorum sonra cıkıp bırı ordan bana demesın ybr ye hıc bındın mi sen diye cbf 150 de kotu makına deel soyle yapım CG > CBF> YBR TAMAM:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:02 ----------

Apache de parca sorunu var dıe bılıyorum bızım servıste bırkac ay yatan bır apache vardı hala duruyormu bılmıyorum ne oldu
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
3
evet bende apache yi elicem zaten 180 liğide daha gelmemiş bir tane cg buldum 2.350 2004 20000 de gittim gördüm ama modeli çok düşük şimdi baktımda cbf 2750 ye 2007 7000 de bide 10000 de onlar daha cazip geliyo bakılm
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
al bitane gıtsın aşağı yukarı aynı şeyler gönlüne ne yakıştırıyorsan al
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
CBF 150'den uzak dur derim.İkide bir asfaltı öpersin.40 000 km motosikletle yol yapmış insanım.CBF 150'nin üstünde bir türlü kalamadım.Hemen her hafta düştüm,sakatlandım.İyileştim çok şükür.
Başka herhangi bir modelle kaza yapmışlığım da yoktur ona göre.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
arazi bayır çayır da yaparım dersen yamaha xt125r al bence. motor ybr motoru parça bol (motor parçası) çok rahat süper motor. yeni başladım motora hiç güçlük yok
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
kardes cbf 150 de apahede diğerlerine göre daha gösterişli motorlar ikiside olabilir içinden hangisi geliyorsa onu al .ben apacheyi daha cok beğeniyodm ama şimdi bakınca cbf tipsiz dursada heybetli ve kaliteli görünüyor .büyük motor havası var biraz elinden cıkartmasıda kolay olur .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst