arkadaslar forumda yenıyım herkese merhabalar...22 yasındayım cocukluktan berı motora olan hevesım sonunda sona erecek ehlıyete kayıt oldum ama daha hıc motor surmedım:pale: 600 cc dusunuyorum ama baya hızlı ve tehlıkelı baslangıc olmasından korkuyorum..... 125 cc lıklerde hosuma gıtmıyor daha...