Arkadaşlar şöyle bir yazı buldum ve benim çok hoşuma gitti . Bu güzel ve anlamlı yazıyı siz Değerli Dostlarımla paylaşmak istedim :):)
Hani o sürekli gördüğün kendini beğenmiş güzel kız, aslında çok komik biri ve çok da utangaç.
O herkese bağırıp duran çocuk var ya asabi diye yanına...