Kütahya MT'nin değerli üyeleri Volkan, Sertaç, Emrah ve Hüseyin...
Sizleri bilinçli motosiklet kullanıcıları olduğunuz için, misafirperverliğiniz için, örnek davranışlarınız için ve hepsinden önemlisi "iyi insan" olduğunuz için tebrik ve takdir ederim. Birçok motosiklet kullanıcısının sizlerden...