Herkese merhabalar,
Forumda aktif olmayali baya yillar gecmisti ama tekrar burda olmak ve bu aska gonul verenlerle hos bir sohbet icinde bulunmak beni cok mutlu ediceginden kuskum yok.
Soruma donucek olursak. Arkadaslar Polonyada yasiyorum ve yzf r125 almayi dusunuyorum. Sehir icinde bana...