Arama sonuçlarınız

  1. M

    selam...

    arkadaşlar merhaba bende 150cc keeway var. fakat seneye kawasaki ZZR600 almak istiyorum.Motor sürmeye yeni başladım.Sizce sakat olurmu yani 600'lük makinayla devam etmek.Biraz fikiri verebilirmisiniz ?
Üst