selam...

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba bende 150cc keeway var. fakat seneye kawasaki ZZR600 almak istiyorum.Motor sürmeye yeni başladım.Sizce sakat olurmu yani 600'lük makinayla devam etmek.Biraz fikiri verebilirmisiniz ?
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
başta hoşgeldin diyelim:rendeer:
valla millet direk o motorlardan başlamayı düşünüyo.sen gene tecrübeli olarak almayı planlıyosun.sanırım sorun olmıycaktır.herşey sana bağlı.kendini ne kadar geliştirirsen okadar rahat alışacaksın.
şimdiden kazasız belasız sürüşler diliyorum:cat:
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
40
hoşgeldin
kendini hazır hissettiğinde binebilirsin unutma her yeni motorun bir acemiliği vardır ama illaki 600 lük makineye binmek zorunda değilsin 150 lik makine ihtiyaçlarını görürse değiştirmene gerek yok şimdilik 150 liği kullan daha sonra karar verirsin 150 liğin keyfini çıkar :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
bende 250cc var kuzenimde 600 cc var ara bir kullanıyorum onu başlangıçta biraz acemilik var ama o gücü hissedincede benim 250 cc bisiklet gibi kalıyo...biraz km yap 2000-3000 km den sonra olur niye olmasın..
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldiiiiinnn:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst