Arama sonuçlarınız

  1. aybiketa

    İzmir'den sevgilerle

    İzmir'e yolunuz düşerse ilk uğramanız gereken kişi : turlabo :cat: Ne dersiniz Regal yakışmış mı ? :bounce: Sevgili İzmir MT, Bu akşam İstanbul'a dönmek zorunda olduğum için malesef toplantınıza katılamıyorum :salut: Keyifli sürüşler dilerim :rendeer:
  2. aybiketa

    Kalbi olan izlemesin !!!

    http://www.harley-davidson.com/wcm/Content/Pages/Riders/Creed_Video.jsp?HDCWPSession=FK5rtx54gs9DhNXvBNTtTL1bQ3kpTlzhGLvymJvhb91bn4hJ7zTZ!1416804088!-839337051&locale=en_US&bmLocale=en_US Bu mudur ? Budur ! :cat: :salut:
  3. aybiketa

    Artık motosikletim yok :(

    Motorumu sattım... Sudan çıkmış balık gibiyim :salut: Ailem bu sefer motosiklet kullanmama kesinlikle karşı çıkıyor :salut: Ama eğer bir Intruder 600 veya Kawasaki EN 500 bulursanız haber edin :cat: Bitmiyor bu sevda.. Ne olursa olsun :bounce:
  4. aybiketa

    2.el olarak hangisi tercih edilmelidir ?

    Kawasaki EN 500 ? Yamaha Virago 535 ? Suzuki Intruder 600 ? Honda Shadow 600 ?
  5. aybiketa

    2. el alırken yardım edebilecek biri var mı ?

    2. el makina alacağım, hatta bir tane çok çok uygun buldum ama bu işten iyi anlayan , mümkünse serviste çalışan bir arkadaş var mı, bana yardım edebilecek? Motoru görmeye giderken yanımda işi iyi bilen biri olması gerekiyor... Sevgiyle selamlarım :rendeer:
  6. aybiketa

    Bir kaza haberi daha :(

    http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=1&which=summary&type=Flash2&id=A00F581A&ref=haberHome&ref2=1&date=05Eylul2006
  7. aybiketa

    Anadolu yakası buluşması

    Anadolu yakasının haftalık buluşma günü ve yeri nedir ? ben hala öğrenemedim :silent: ya da böyle bir gün ve yer var mı ? :) :rendeer:
  8. aybiketa

    Köprü zammı protestosu

    Bir arkadaşımdan aldığım fikri direkt aktarıyorum ve destekliyorum ; "İstanbuldaki motorcular OGS gişelerinden plâkaları gazete ile kapatarak geçelim, hem de motosikletlerden para alınmayacak kararı çıkana kadar devamlı olarak." :cat: Ne dersiniz ?
  9. aybiketa

    30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlaması ?

    Arkadaşlar İstanbul içi bir tur atılmayacak mı ?
  10. aybiketa

    Anadolu Yakası Uyumaaa !! :)

    Anadolu Yakası ! nersesiniz yahu ?? :queen: :queen: bak Avrupa'ya ne güzel buluşup buluşup geziyorlar :cat: E bizim tarafta daha güzel yerler var yahu :cat: En azından bir Kalamış yaparız bi çay içeriz, olmadı sahilde buluşuruz bi tur atarız, olmadı mı peki Fenerbahçede parkta gezeriz oooh...
  11. aybiketa

    9 Elül Cumartesi Parkorman'a gelenler ?

    Efsanevi The Blues Brothers Band Parkorman'da ! Ben de oradayım tabii ki :mrgreen: yok mu gelen ? :queen:
  12. aybiketa

    Çanakkale'de Motosiklet Nerden Kiralanır ?

    Ya da şöyle sorayım; Çanakkale'de motosiklet kiralayabileceğim bir yer var mı? 2. soru da şu olsun; nerde bu Çanakkale MT ? :queen: :queen:
  13. aybiketa

    Ben gidiyorum ...

    Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen: Yıllık iznim başladı :queen: Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen: Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ... Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o...
  14. aybiketa

    Ankara'dan sevgiler, selamlar :)

    Ankara'ya geldim ama Ankara MT'den ses yok... Cevap geldi mi diyebakmak için hemen bir internet cafe buldum ama :pale: Zaten kayboldum bu acayip şehirde yok ben sevmedim buraları, deniz yok memlekette kardeşim ! Hepinizi sevgiyle selamlarım :rendeer: :rendeer: :rendeer:
  15. aybiketa

    9 Eylül Parkorman'da Blues Brothers Efsanesi sahnede olacak !!!

    http://www.biletix.com/live/wtsevent.php?Eventcd=GEKA8 Arkadaşlar biletler 50 YTL. Ben aldım bile ! İştahlılar buyursun hepberaber gideriz çok güzel eğlence oluyor..Blues Brothers'ı bilenler bilirler :cat:
  16. aybiketa

    Festival 19-20 Ağustos Bursa Yenişehir Havalimanı'nda...

    Tüm motosiklet gruplarının katılımı ve Türkiye Motosiklet Federasyonu'nun tam desteği ile düzenlenen festivalde buluşalım..

Yeni mesajlar

Üst