Bu akşam Çanakkale'ye gidiyorum.. :queen:
Yıllık iznim başladı :queen:
Çanakkale'ye yolu düşüp de beni aramayan olursa, döndügümde .... :queen:
Önümüzdeki hafta sonu Çanakkale'ye gelecek arkadaşlar var mesela bakalım ...
Tabi inşallah bir aksilik olmaz da ben de hala Çanakkale'de olurum o...