Evet arkadaşlar epeydir tembellik yapıyorduk, dedik bu hafta toplanalım. Açık hava mı açık hava, deniz kenarı mı deniz kenarı, çimenlik mi çimenlik, manzara mı manzara, yeme içme mi yeme içme, sohbet mi sohbet ne isterseniz var. Sizler için gittim bu akşam özel olarak konuştum ve yer ayırttım...