Arkadaşlar Kastamonu dan katılıyorum. Foruma yeni üye oldum.Acizane Eski Motosiklet cilerdenim.Yaş 57 .Bizim Zamanımıza Jawa, ve rus motosikletler vardı.BMV si olan nadir ve en iyi motosikletci olarak görülürdü.
17 yaşındaki oğluma Ehliyeti yaşı 17 olduğu için Honda Ace125 aldım (tabi kendimde...