Arama sonuçlarınız

  1. K

    16 Ve 17 Yaşında olanlar baksın

    Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır. NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.
  2. K

    16 Ve 17 Yaşında olanlar baksın

    Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır. NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.
  3. K

    16 Ve 17 Yaşında olanlar baksın

    Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır. NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.
  4. K

    2.el Honda Cbr 125 Alıcağım bilgilendirirmisiniz acaba

    Öncelikle forumda yeniyim ve yaşım 16 Burdaki insanları çok sevdim hepinizden Allah razı olsun beni aydınlattığınız için. Ve düşünüp sonunda karar verdim bu benim ilk tecrübem olcağı için 2.el Honda Cbr 125 almaya karar verdim sizce kaç km'de almalıyım ve kaç model önerirsiniz Eğerki forumda...
  5. K

    Yaşım 16 yardım edebilirmisiniz abilerim kardeşlerim.

    Selamun aleyküm öncelikle yaşım 16 belirttigim gibi kilom 60 boy 1.78 evet şimdi yeni yasaya göre ehliyetimi alıyorum ve honda cbr 125 a2 ehliyetine 1 sene oldugu icin 0 almayı dusunuyorum 1 sene idare edicem size sorcagım soru şudur. Ben ses hastasıyım egzos sesi ama bu 125likten ne kadar ses...

Yeni mesajlar

Üst