- Katılım
- 27 Mar 2016
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle forumda yeniyim ve yaşım 16 Burdaki insanları çok sevdim hepinizden Allah razı olsun beni aydınlattığınız için. Ve düşünüp sonunda karar verdim bu benim ilk tecrübem olcağı için 2.el Honda Cbr 125 almaya karar verdim sizce kaç km'de almalıyım ve kaç model önerirsiniz Eğerki forumda satıcak olan varsa benimle iletişime geçebilir mi. Teşekkür ederim beni dinlediğiniz için ve cevaplarını beklerim. İyi sürüşler 