2.el Honda Cbr 125 Alıcağım bilgilendirirmisiniz acaba

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
7
Öncelikle forumda yeniyim ve yaşım 16 Burdaki insanları çok sevdim hepinizden Allah razı olsun beni aydınlattığınız için. Ve düşünüp sonunda karar verdim bu benim ilk tecrübem olcağı için 2.el Honda Cbr 125 almaya karar verdim sizce kaç km'de almalıyım ve kaç model önerirsiniz Eğerki forumda satıcak olan varsa benimle iletişime geçebilir mi. Teşekkür ederim beni dinlediğiniz için ve cevaplarını beklerim. İyi sürüşler :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motora ayırdığın bütçe nekadar? sahibinde birsürü ilan var bakıp beğendiğin varmı.

Sürekli yeni konu açılacağına model sayfasından kullananlardan fikir alsan daha sağlıklı olur:)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Guzel kardeşim cibir 125 havada karada satılan bir alet olduğu icin eli yüzü temiz cok fazla hırpalanmamıs olması kafi olacaktır. Km'si ise hiç de önemli değil. Zaten düşe kalka öğreneceksin.. 10 bin 20 bin hepsi olur. Dert etme. SAdece kaza konusuna dikkat et kafi. Daha gençsin bilen birisi ile al.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst