- Katılım
- 27 Mar 2016
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm öncelikle yaşım 16 belirttigim gibi kilom 60 boy 1.78 evet şimdi yeni yasaya göre ehliyetimi alıyorum ve honda cbr 125 a2 ehliyetine 1 sene oldugu icin 0 almayı dusunuyorum 1 sene idare edicem size sorcagım soru şudur. Ben ses hastasıyım egzos sesi ama bu 125likten ne kadar ses cıkar bilmiyorum sesini daha fazla yapmak için akrapoviç egzos felan diyolar sizin öneriniz nedir abilerim kardeşlerim 
