Öncelikle herkese iyi sürüşler.
Ben Atatürk Üniversitesinde okuyorum ama bu ay tüm harçlığım ve yastık altı birikimim sigorta, mont ve yağa gitti :pale:
Eğer sizde varsa kırık veya bozuk bir sinyal çifti (tamir eder kullanırım)
ve fazladan varsa bi bandana yollaya bilir misiniz?
Kargoyu karşı...