Biraz Atık Kutusu Biraz Yardım

Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle herkese iyi sürüşler.
Ben Atatürk Üniversitesinde okuyorum ama bu ay tüm harçlığım ve yastık altı birikimim sigorta, mont ve yağa gitti :pale:
Eğer sizde varsa kırık veya bozuk bir sinyal çifti (tamir eder kullanırım)
ve fazladan varsa bi bandana yollaya bilir misiniz?
Kargoyu karşı ödemeli göndere bilirsiniz.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Hocam kusura bakmayında veya kimseler bana kızmasında... Sokakta yol çevirip bir şeyler isteyen... Neyse yazmiyim.

Hani tamam zor durumdasınızdır fakat 2 litre benzin parasına sinyal takımını alabilirsinizki ?
1 litre benzin parasınada bandana satın alabilirsiniz yine...

Tamam, zor durum dedik fakat altınızdaki 500-1000 liralık bir motorda değil.
Ben ne insanlar tanıdım, şimdi onları düşününce bu konu bana çok saçma geldi. Sizin adınıza utandım resmen...

17 yaşında bir genç düşünün. Ailesinin durumu yok ama motosiklet istiyor. Yatağına yattığı zaman rüyalarını süslüyor,,,
O çocuk okuldan arta kalan zamanlarında çöp karıştırarak plastik-metal kutuları toplayıp, satıp para biriktiriyor ve kimseye muhtaç olmadan gidip kendi motosikletini alıyor... İyi bir bok yemiş gibi söylemiyorum fakat gittim o çocuğa kaskını, montunuda ben aldım zorla... Elimden gelse gider motorunuda ben alırdım...

Şimdi onunla seni yan yana koyduğumda.... :) Hadi eyvallah.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam kusura bakmayında veya kimseler bana kızmasında... Sokakta yol çevirip bir şeyler isteyen... Neyse yazmiyim.

Hani tamam zor durumdasınızdır fakat 2 litre benzin parasına sinyal takımını alabilirsinizki ?
1 litre benzin parasınada bandana satın alabilirsiniz yine...

Tamam, zor durum dedik fakat altınızdaki 500-1000 liralık bir motorda değil.
Ben ne insanlar tanıdım, şimdi onları düşününce bu konu bana çok saçma geldi. Sizin adınıza utandım resmen...

17 yaşında bir genç düşünün. Ailesinin durumu yok ama motosiklet istiyor. Yatağına yattığı zaman rüyalarını süslüyor,,,
O çocuk okuldan arta kalan zamanlarında çöp karıştırarak plastik-metal kutuları toplayıp, satıp para biriktiriyor ve kimseye muhtaç olmadan gidip kendi motosikletini alıyor... İyi bir bok yemiş gibi söylemiyorum fakat gittim o çocuğa kaskını, montunuda ben aldım zorla... Elimden gelse gider motorunuda ben alırdım...

Şimdi onunla seni yan yana koyduğumda.... :) Hadi eyvallah.

Tabiki ustam haklısın ben Tigerimi sattığımda yedek parçaları alan arkadaşa lazım olmadığından ihtiyacı olanlara verdim
Bu demek değil ben yaptım diye başkaları da mutlaka yapmalı
Sizde dediklerinizde çok haklısınız ama birine ihtiyacı olmayan bi parça masa altında veya garajda boşuna duracağına bir başkası ihtyacını giderebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

Bir de ustam Erzurumda motosiklet pek revanşta olmadığı için bir iki usta var ve onlarda fiyatları baya uçuk yani bu ay alamam zaten bandana o da ne türünden :sunny:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
olsa bile adam niye gidip kargoya vermekle uğraşsın (vericek biri olsa bile bu cümlede soğutuyosun)
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam abi kimsenin birşey göndermesine gerek yok artık. Sağolun
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaş sıkma canını .
Olanlar olmayana verebilir. Sıkıntı yok . Hatta olması gerken .
Ama biz milletçe isteyene gıcığızdır.
Bandana dediğin nedir buf sa eğer o kolay benden olsun.
Bir çift sinyalim var fakat çok pahalı cinsinden alacağım motora saklıyorum. Ama biraz kurcalarsam belki bir çift daha bişeyler çıkar.
Zaten elimdeki fazlalıkları toparlayıp konu açmayı düşünüyordum ihtiyacı olan kullansın diye.
Benim için hurda olan birşeyi bir başkası arayıp bulamıyor bazen .

Özelden adres telefon bilgilerini gönder.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş sıkma canını .
Olanlar olmayana verebilir. Sıkıntı yok . Hatta olması gerken .
Ama biz milletçe isteyene gıcığızdır.
Bandana dediğin nedir buf sa eğer o kolay benden olsun.
Bir çift sinyalim var fakat çok pahalı cinsinden alacağım motora saklıyorum. Ama biraz kurcalarsam belki bir çift daha bişeyler çıkar.
Zaten elimdeki fazlalıkları toparlayıp konu açmayı düşünüyordum ihtiyacı olan kullansın diye.
Benim için hurda olan birşeyi bir başkası arayıp bulamıyor bazen .

Özelden adres telefon bilgilerini gönder.

Ustam çok teşekkür ederim ama bana değilde başka ihtiyacı olan arkadaşa verebilrsiniz.
Bu küsmek yada diğer arkadaşlara tavır falan değil.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Hocam kusura bakmayında veya kimseler bana kızmasında... Sokakta yol çevirip bir şeyler isteyen... Neyse yazmiyim.

Hani tamam zor durumdasınızdır fakat 2 litre benzin parasına sinyal takımını alabilirsinizki ?
1 litre benzin parasınada bandana satın alabilirsiniz yine...

Tamam, zor durum dedik fakat altınızdaki 500-1000 liralık bir motorda değil.
Ben ne insanlar tanıdım, şimdi onları düşününce bu konu bana çok saçma geldi. Sizin adınıza utandım resmen...

17 yaşında bir genç düşünün. Ailesinin durumu yok ama motosiklet istiyor. Yatağına yattığı zaman rüyalarını süslüyor,,,
O çocuk okuldan arta kalan zamanlarında çöp karıştırarak plastik-metal kutuları toplayıp, satıp para biriktiriyor ve kimseye muhtaç olmadan gidip kendi motosikletini alıyor... İyi bir bok yemiş gibi söylemiyorum fakat gittim o çocuğa kaskını, montunuda ben aldım zorla... Elimden gelse gider motorunuda ben alırdım...

Şimdi onunla seni yan yana koyduğumda.... :) Hadi eyvallah.
diğer yazılanlara bakma olsa elimde parça seve seve yollardım bende yeni sattım motorumu bendede tiger vardı nasipse inşallah hyo comet düşünüyorum..kısmet artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

olsa bile adam niye gidip kargoya vermekle uğraşsın (vericek biri olsa bile bu cümlede soğutuyosun)
sanki kargo parasınyollayan ödesin die yazmış..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst