- Katılım
- 7 Kas 2012
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle herkese iyi sürüşler.
Ben Atatürk Üniversitesinde okuyorum ama bu ay tüm harçlığım ve yastık altı birikimim sigorta, mont ve yağa gitti
ale:
Eğer sizde varsa kırık veya bozuk bir sinyal çifti (tamir eder kullanırım)
ve fazladan varsa bi bandana yollaya bilir misiniz?
Kargoyu karşı ödemeli göndere bilirsiniz.
Ben Atatürk Üniversitesinde okuyorum ama bu ay tüm harçlığım ve yastık altı birikimim sigorta, mont ve yağa gitti
Eğer sizde varsa kırık veya bozuk bir sinyal çifti (tamir eder kullanırım)
ve fazladan varsa bi bandana yollaya bilir misiniz?
Kargoyu karşı ödemeli göndere bilirsiniz.