Arkadaşlar ben motor işine yeni merak salmaya basladım.Motor almak istiyorum fakat ilk önce A2 daha sonrada nasıl bi motor almamı önerirsiniz aklıma kawasaki R-7 var bu motor ile alışma süreci geçermi yoksa 150 veya 250lik bi motorlamı baslamam
gerekir karasız kaldım bi yardımcı olabilirmisiniz.