Arama sonuçlarınız

  1. Emrah007

    Yeni Motosikletim ve yeni üyeliğimle merhaba..

    Herkeze selamlar. Yıllarca Adanada yaşayıp Motosikletin üzerinden hiç inmedim taaki 19 yaşıma kadar. Daha sonra meslek icabı atamam Ankara ya çıktı ve yaklaşık 10 yıl motosikletlerden uzak kaldım. Neeyseki şu an Anamuırdayım ve burası motosiklet kullanmaya 12 ay müsade edebiliyor. Bu yüzden...

Yeni mesajlar

Üst