Şimdi lastiklein ısınmasını motorun sıcaklığını falan birkenara bırakıp düşünün,
a noktasından b noktasına giderken,
100km/h ile gidip daha erken varmakmı,yoksa
50km/h ile gidip daha geç varmmakmı ?
yavaş giderken daha fazla soğuğa maruz kalıyoruz,hızlı giderkende daha çok soğuk yiyoruz...