SelamünAleyküm herkese... Benim Mondial 125 Delüxe var,henüz 2.000 km'de. Motorumu yükseltmeyi düşünüyorum. Geçenlerde satılık ilanı verdim bir kaç siteye. Ben Aksaray'da oturuyorum. Mersin'^den bi abi aradı. Mondial 250 MCT varmış 2005 model. Takas yaparmısın dedi. Çok kararsızım aynı şehirde...