merhaba arkadaşlar, 3 senedir motosiklet tamir işiyle uğraşıyorum ve artık kendime bir işyeri açma düşüncelerim var, bu işle uğraşan arkadaşlarım abilerim varsa yardımcı olabilirlermi, neler yapmam gerekiyor açılış giderleri ne olur (ruhsat giderleri ve iç malzemeler) çok fazla büyük biyer...