herkeze merhabalar, ben 32 yaşında evli, bir çocuk, dört motosiklet sahibi (kh-100 mondıal-işe gidipgelmek için,xt660 süpermoto,600f honda,ve kullanıcı adımın tersi olan motosiklet) özel şirkette yöneticilik yapan kendi çapında iddealı olmasada iyi motosiklet binen, tamir bakımından anlayan ama...