Hani "hayat ne garip yahu" derler ya.
Hakikaten öyle.
Sanki yapı olarak olumlu anlam olarak olumsuz cümleler kurmak gibi..
Yada minör notalarla major şarkılar yapmak gibi..
Bir hedef belirlersin,onun için durmadan çalışırsın..
Önüne çıkan yıldırıcı şeyler azmini şevkini kaçırır..
Ama...