1 Ağutos 2008 'de 2. el araç satışında noterlerin devreden çıkacağı söyleniyordu. Bu yeni düzenlemeyle dün (1 Ağustos) itibariyle satış veya alım yapan arkadaşlar oldu mu? Motor marka ve modelini ve devir için yaptıkları masrafları açıklamalarıyla birlikte yazabilir mi?
Eminim benim gibi birçok...