malum netten yararlanıp organize olmak lazım..malesef motosiklet guruplarının çoğu istanbul kaynaklı.anladımki mt izmirde fena değil.bende varım..
adım emre yaşım 29 dişçiyim kendim(diş hekimi demezseniz bozulurum:P),geziler ve etkinliklere katılmayı isterim.
çıplak motorlardan...