Merhabalar adım Murat,İst/Kağıthanede oturmaktayım.Genellikle enduro/cross yapmaktayım ve elimden geldiğince kendimi araziye atarım.:)Yamaha dt125r Pilotuyum..:)Pilotuyum demeyi çok seviyorum çünki motosikletimle uçmayı çok seviyorum..Elimden geldiğince gezi fotoğraflarımı ve videolarımı...