nişanlımı bıraktım arabamla evime dönerken maslak civarında 60 km hızda ilerlerken arkamdan bişey çarptı araba sandım ama baktım motosiklet yerde inanılmaz korktum korkum arkadaşa bişey olma ihtimaliydi..hemen sağa çekip koştum trafik durmuştu...kaldırdık arkadaş iyidi motorda bişey yok gibiydi...