Merhabalar cup motor hakkında birkaç basit sorum var. Yardımlarınız için teşekkür ederim. :)
1) Deponun içinde yuvarlak birşey var. Benzin onun içine de dolmuş. Benzin göstergesi onun içindeki benzin yüksekliğine göre mi oluyor ? Şamandıra mı deniyor ona ?
2) Motorun benzin musluğu aşağı...