- Konu Yazar
- #1
Merhabalar cup motor hakkında birkaç basit sorum var. Yardımlarınız için teşekkür ederim. 
1) Deponun içinde yuvarlak birşey var. Benzin onun içine de dolmuş. Benzin göstergesi onun içindeki benzin yüksekliğine göre mi oluyor ? Şamandıra mı deniyor ona ?
2) Motorun benzin musluğu aşağı konumdayken mi yukarı konumdayken mi yedekte olur ? Cup tipi motorlarda bu olay nasıldır ? Sağa çevirince kapalı oluyor onu biliyorum birtek.
3) 45 Km gittim depoyu fulleyip. Hala ful gözüküyor. Depoyu açıp baktım. O yuvarlak şeyin üstünde kalan benzin gitmiş. Yuvarlak olan şey galiba şamandıra ismi :mrgreen: ağzına kadar dolu. Ondan dolayı ful gözüküyor demi ?
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Arkadaşlar şimdi benzin musluğuna birdaha baktım sadece sağa gidiyor ve aşağıya iniyor. Yukarı çıkmıyor zaten. Yedek depo olayı cuplarda yok galba ?
1) Deponun içinde yuvarlak birşey var. Benzin onun içine de dolmuş. Benzin göstergesi onun içindeki benzin yüksekliğine göre mi oluyor ? Şamandıra mı deniyor ona ?
2) Motorun benzin musluğu aşağı konumdayken mi yukarı konumdayken mi yedekte olur ? Cup tipi motorlarda bu olay nasıldır ? Sağa çevirince kapalı oluyor onu biliyorum birtek.
3) 45 Km gittim depoyu fulleyip. Hala ful gözüküyor. Depoyu açıp baktım. O yuvarlak şeyin üstünde kalan benzin gitmiş. Yuvarlak olan şey galiba şamandıra ismi :mrgreen: ağzına kadar dolu. Ondan dolayı ful gözüküyor demi ?
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Arkadaşlar şimdi benzin musluğuna birdaha baktım sadece sağa gidiyor ve aşağıya iniyor. Yukarı çıkmıyor zaten. Yedek depo olayı cuplarda yok galba ?