1500 km deki Mondial KT 150 motorumdan stop ettikten sonra çiğ benzin kokusu geldiğini hissediyorum...Zengin karışımlı bir ayar veya yedek depo kullanımı, şehiriçinde düşük viteste sürüş
vb. bir sebeple geliyor olabilir mi? Ayrıca motoru akşamları parkettiğim verandada bir egsoz ve benzin...