Benzin kokusu...

Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
11
1500 km deki Mondial KT 150 motorumdan stop ettikten sonra çiğ benzin kokusu geldiğini hissediyorum...Zengin karışımlı bir ayar veya yedek depo kullanımı, şehiriçinde düşük viteste sürüş
vb. bir sebeple geliyor olabilir mi? Ayrıca motoru akşamları parkettiğim verandada bir egsoz ve benzin kokusu karışımı bir koku oluşuyor...Çok hafif bir kokunun olmasını normal buluyorum ama zamanla çoğalırsa rahatsız edici bir durum yaratacağını düşünüyorum...Konuyla ilgili görüşlerini paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
11
mevsim nedeniyle havanın rutubetli oluşu ve buna paralel benzinin uçuşunun gecikmesini yazın da yüksekz ısı nedeniyle benzinin daha çabuk buharlaşıp kokunun daha çabuk uçacağını
kastediyorsunuz sanırım...
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
karburatör de tahliye hortumu vardır hortumun ağzına parmağını sür kokla parmağını büyük ihtimal zengin karışım üretiyor karbüratör ve fazlasını atıyor motor, egsoz dan da atabilir tabi
 
Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
11
Her iki yanıt da mantıklı geliyor, araştıracağım...Farklı istasyonlardan benzin almakla veya yedekdepo ana depo kullanımından kaynaklanabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst