Hoşbulduk,,,
Motosiklet tutkusunun benzer yaşam biçimini ve felsefesini benimseyen insanları biraraya getirmesinin yanısıra, aynı sehirde doğmuş veya yaşayan birbirinden habersiz insanların yine motosiklet tutkusu sayesinde birbirlerinin farkına varması...Çok yüce bir tutku...Tekrar hepinize merhaba...Yörüğünden, yerlisine, Efesinden Muhacirine ("Macur" da deriz buralarda)...
KT 150 ile yaşam başladı...Yavaş yavaş birbirimizi tanıyoruz... Benim acemiliğim onun Çinlililği,
Hafta içinde 1000 km bakımına girecek, bugün ustasıyla tanıştı...Dilerim seviyeli ve mesafeli bir ilişkileri olur!!!

))