merhabalar ben bu 2 motor arasında kaldım hangısını almalıyım 2 side 1 bıne olurmus ama hangısı ıyıdır vede bu motorun arkasına kız bındırılır mı yakısırmı yani birde raat 80 falan basar mı ama raat yanı 80 le gıdermi kredı kartımdan cekıp almayı dusunuyorum ılk motorum bole ucuz olsun...