Arama sonuçlarınız

  1. M

    Mont : Revit mi Hein Gericke mi ?

    Merhaba, Ben motorumu bu hafta alıyorum. Bu arada da mont almalıyım, ama çok seçenek var, yardımınızı istiyorum. Yaza girdiğimiz için bütün yazlık modelleri inceledim, ama tam koruma olsun istiyorum. Ayrıca arasıra haftasonu yakın yerlerdeki etkinliklere gidip kamp yapma hayalim var, o yüzden...
  2. M

    Motorcukız'dan selamlar :)

    Merhabalar, Ben yeni katıldım siteye.. Bu hafta alıyorum motorumu, Aprilia Sportcity almaya karar verdim. Her gün yeni birşeyler öğrenmeye devam ediyorum. Annemin tüm itirazlarına rağmen motora başlamak baya zor oldu. :) Ama rüzgar aşkı işte, naparsınız :)

Yeni mesajlar

Üst