Öncelikle herkese merhabalar.Forumunuzu uzun bir süredir takip ediyorum ve üye olmak bugüne nasipmiş.İnsallah ben de yakinda motorsiklet sahibi olacagim.gonlumden supersport bir motosiklet geciyor fakat ailem ilk motorum oldugu icin buna razi gelmiyor.ben de spor gorunuslu,performans açısından...