Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kıdem tazminatı hesaplamaları tümüyle değiştirilip
işverenin lehine olacak şekilde haklarımız budanmıştır.
30 gün üzerinden hesaplanan tazminatlar artık 14 gün üzerinden hesaplanacak
kaba hesapla tazminatta yarı yarıya zarara uğrayacağız.
Ev alırken destek mavrası da tasarının pembe kadife...
Ne lotoya, ne piyangoya nede bu tarz çekilişlere
inanmayan biri insan evladıyım.
Bugün iş arkadaşıma fish karttan Vespa motosiklet çıktığını
öğrendim.
Şaşırdım, sevindim, üzüldüm vs vs sizlerle paylaştım. :cyclopsan
Motoru satıyorum 11000 km oldu 12000 de bakım görecek zincir değişmesi lazım. Sorunsuz motor bakımlarını Sabri ustada yaptrdım.
En son 4600 tl ye vereceğim.
Sahibinden ilan no 17570347
Bu haberi gördünüzmü veya verildimi bulamadım ama;
İzmirdeki bazı motorcu arkadaşların yayaların yürüdüğü
yollarda fütursuzca deli gibi motor kullandıklarına
bende defalarca şahit oldum.
Yolda üstüne motor sürdüğün yaya arabasına
binice ilk gördüğü motorcuyu ezmek istiyor...
Arkadaşlar bugün 4400 tl ye sarı bir Hyosung Comet 250 aldım. :cherry:
Şirketteki bilgisayarlara harici birşey bağlamak
yasak olduğundan resim koyamadım ama kaskı montu vs
aldıktan sonra kendimle beraber koyacağım.
Allah herkesin gönlüne göre, alın teri ile kazandığını
dürüstçe keyifle...
Arabamla kaza yapmıştım sigorta parayı ödememişti
3 yıl sonunda davayı kazandım paramı aldım.
Şimdi de İzmir ve/veya yakın çevreden
2007 ve üstü 5000 ytl ye siyah Comet arıyorum
Zerre kadarda motora binmişliğim yok hayırlısı :)
Hemen her gün defalarca açılan ve altına
sayfalarca cevap verilen motor önerilerinin
ne kadarı mutlu sonla bitiyor.
(çoğunda da olmayan motor için cevap verenler
kendi aralarında sert tartışmalara giriyorlar)
Yoksa motor alma, imkanı ve ihtimali olmayanlar
tatmini sanal dünyada mı...
http://www.sahibinden.com/kymco_servisindenWQQaXQQ9455126WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar İzmirdeyim ilandaki motoru bilen veya bakabilecek kimse varmıdır acaba ? boşuna 400 km+400 km yol yapmak istememde :)
Petrol kaynaklarına bu kadar yakın olmamıza rağmen "DÜNYANIN EN PAHALLI BENZİNİNİ KULLANMAMIZI" Her sabah 07:45 de arabalar dörtlülerini yakarak ve korna çalarak protesto ediyoruz.
aramızda benzini / mazotu vergisiz alan yoksa protestoya tüm motosiklet kullanıcılarınıda bekleriz. :rendeer: