Merhabalar forumdaşlar kaskımı alalı 4 sene oldu ve artık değiştirmek istiyorum kullandıgım kasktan memnun oldugumdan aynısından alıcaktım ama bugun motorcuma gittiğimde LS2 ff351 modelinin artık üretimden kalkıcagını ve ff352 modellerin gelmeye basladıgını söyledi. Bana da acıkcası güzel...