Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar
Şuanda elimde Mondial 150Zat var.Bir iki grenaj parçası kırık şuan.Yarın kısmetse grenajları tamamen söküp motor bloğunu indiricem.Grenajların kırık yerini macun ve zımpara atıp tamamen motorun kendi renginde plasti dip ile boyuyacağım.Sizce nasıl olur. Fikir olarak nasıldır ?
Selamunaleyküm Arkadaşlar
Yaşım 26.Bilgisayar mühendisliği okudum.Uzun yıllardır motosiklet merakım var.İki üç motorda alıp kullanıp sattım.Herkese bol bol selamlar saygılar