- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar
Şuanda elimde Mondial 150Zat var.Bir iki grenaj parçası kırık şuan.Yarın kısmetse grenajları tamamen söküp motor bloğunu indiricem.Grenajların kırık yerini macun ve zımpara atıp tamamen motorun kendi renginde plasti dip ile boyuyacağım.Sizce nasıl olur. Fikir olarak nasıldır ?
Şuanda elimde Mondial 150Zat var.Bir iki grenaj parçası kırık şuan.Yarın kısmetse grenajları tamamen söküp motor bloğunu indiricem.Grenajların kırık yerini macun ve zımpara atıp tamamen motorun kendi renginde plasti dip ile boyuyacağım.Sizce nasıl olur. Fikir olarak nasıldır ?