Sayın motosiklet.net ailesi sizden 2 ricam olacak
1=)Kawasaki er6f=km ye kaç kuruş yakar.
2=)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sozun-bittigi-yer-daha-temizi-ekstralisi-varsa-hodri-meydan-77779261/detay
bu er6f nasıldır sizce...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06...